infolinia+48 32 330 33 60

Serwis

Serwis

Zgłoś urządzenie do serwisu
aby zapewnić dokładność
swoich pomiarów

Utwórz zgłoszenie
Rejestracja

Zarejestruj urządzenie
i zyskaj dodatkowe benefity

Zarejestruj produkt
Program OSA

Skorzystaj z oferty
serwisowej AFRISO
i zachowaj precyzję
pomiarów na lata

Dowiedz się więcej
serwis-urzadzen-afriso-jpg

Serwis urządzeń AFRISO

W trosce o zapewnienie wysokiej dokładności pomiarów, jakości usług oraz komfortu użytkowania naszych przyrządów pomiarowych, zapraszamy do skorzystania z autoryzowanego serwisu urządzeń BlueLine.

 

Serwis gwarantuje najwyższą jakość obsługi sprzętu BlueLine. Specjaliści szkoleni są w centrum serwisowym w Niemczech.

Korzystając z usług serwisu, użytkownik będzie pewien, że jego analizator spalin będzie mierzył emisję z należytą, wymaganą przepisami dokładnością.

 

Okresowe kalibracje analizatorów spalin wykonujemy na specjalnym stanowisku kontrolnym, używając oprogramowania producenta i certyfikowanych gazów wzorcowych firmy Linde Gaz.

norma-pn-en-jpg

Jak dostarczyć urządzenie do serwisu AFRISO?

  1. W przypadku okresowej kalibracji, przeglądu lub usunięcia usterki wypełnij Zgłoszenie Serwisowe Online (dostępne TUTAJ).

  2. Wybierz sposób wysyłki sprzętu:
    a) Wysyłka na własny koszt na adres:
    AFRISO Sp. z o.o. SERWIS
    Szałsza, ul. Kościelna 7
    42-677 Czekanów
    tel.: 32 330 33 60
    b) Bezpłatne zamówienie kuriera z listem przewozowym – w ciągu 2 dni odbiera urządzenie i dostarcza do serwisu.
    c) Bezpłatnie dostarczenie za pośrednictwem paczkomatu InPost.

  3. Pamiętaj, żeby odpowiednio zabezpieczyć i zapakować urządzenie do transportu. Prosimy, żeby sprzęt był też czysty i naładowany.

  4. Na podstawie wypełnionego Zlecenia Serwisowego wykonujemy przewidziane czynności serwisowe. Przypominamy – dodaj wydrukowane Zlecenie Serwisowe do przesyłki.

Co dzieje się z moim urządzeniem po dostarczeniu do serwisu AFRISO?

Działamy na danych z wypełnionego Zlecenia Serwisowego – sprawdzamy sprzęt i wyceniamy usługę. Sugerowany koszt przedstawiamy na etapie wypełniania formularza zgłoszeniowego, tam możesz go wstępnie zaakceptować.

Jeśli ostateczny koszt nie przekracza sugerowanych kosztów, znacznie przyśpieszy to procedurę serwisową. W innym wypadku przedstawiamy ostateczny koszt – telefonicznie lub mailowo na wskazany w Zleceniu adres. Po akceptacji kosztów wykonujemy czynności serwisowe. W razie braku akceptacji kosztów naprawy, klient może być obciążony kosztami ekspertyzy.

Jak długo urządzenie będzie serwisowane?

Przeglądy, naprawy i kalibracje wykonujemy natychmiast po akceptacji kosztów. Staramy się, żeby urządzenie w serwisie nie było dłużej niż 3 dni robocze. Jeżeli naprawa potrwa dłużej, jest możliwość odpłatnego wypożyczenia analizatora zastępczego na czas naprawy.

Jeśli sprawa jest pilna, można skorzystać z dodatkowej usługi Szybki Serwis – urządzenie odsyłamy najpóźniej na drugi dzień od daty przyjęcia do serwisu korzystając z priorytetowych przesyłek kurierskich.

W jaki sposób otrzymam urządzenie po wykonaniu usługi serwisowej?

Po serwisie urządzenie odsyłamy na dwa sposoby (w zależności od wybranej opcji przy zgłaszaniu urządzenia do serwisu):

  1. Kurierem GLS na adres wskazany w Zleceniu razem z Protokołem naprawy/kalibracji.
  2. Do paczkomatu InPost wskazanego w Zleceniu razem z Protokołem naprawy/kalibracji. 
Afriso